Re:пост

joomla

Правоохоронці Южного просять жителів перевіряти інформацію, перш ніж звертатися до міліції

miliciya_7.04.jpg — 28.10 Kб

В період з 4 по 6 травня наряди міліції працювали в інтенсивному режимі. Правоохоронцям доводилося перевіряти повідомлення про появу невідомих на території міста. Жителі Южного телефонували як у відділок, так і на особисті телефони співробітників відділу. На офіційній сторінці Южненської міліції соціальної мережі «Фейсбук» правоохоронці просять жителів не викликати їх, якщо інформацію отримали від третіх осіб.

Правоохоронці Южного за три дні здійснили не менше 50 виїздів на виклики, що стосувалися невідомих молодиків, які, нібито, з’явилися в місті. По кілька разів перевірялися великі магазини, туристичні бази, автостанція. В загальному до правоохоронців надходили повідомлення такого змісту: «захопили супер-маркет», «невідомі молодики поселилися на турбазах», «захопили четверту школу», «невідомі поселилися до одного з готелів міста», «до міста приїхали два автобуси з невідомими» і т.п. Серед іншого були повідомлення і про захоплення самого відділку міліції. На вказані адреси постійно виїжджали наряди міліції.

У повідомлення в соціальній мережі правоохоронці зауважили: «Міліція міста постійно перевіряє кожне повідомлення, яке надходить до чергової частини, але звертає увагу мешканців та гостей міста на недопущення фактів сприяння поширенню чуток, що, в певній мірі, турбує наше місто та заважає реагуванню оперативного наряду на реальну інформацію про правопорушення».

Також міліціонери дали рекомендації коли слід звертатися до офіційних органів:

- повідомляйте до чергової частини або знайомим лише факти, які Ви самі чули чи бачили;
- цікавтеся у знайомого, який повідомив Вам інформацію, про джерело її отримання;
- з’ясуйте, як можливо зв’язатися з першоджерелом інформації для, нібито, уточнення деталей.

Лише після проведення поверхового вивчення отриманих результатів приймайте рішення про передачи інформації для перевірки до правоохоронних органів, йдеться у повідомленні.

 
 
Яндекс.Метрика