Re:пост

joomla

Увімкніть ліфт! Після аварії на електромережах жителі Южного стукали в двері та вікна диспетчеру.

В екстремальних умовах під час відключення електроенергії працювала диспетчерська служба міста. У нічну зміну, за новим штатним розкладом, тут працює одна жінка, яка відповідає на дзвінки з трьох мікрорайонів міста, а це 54 багатоповерхівки. У липні минулого року відбулося скорочення – шість диспетчерів були звільнені.

У зв’язку з перебоями електроенергії протягом кількох годин не працювали ліфти. Заручниками стали люди, які опинилися в цей час в кабіні. Відразу дозвонитися до диспетчера вони не могли, тому що 3- й та 4 -й мікрорайони не облаштовані переговорними пристроями.

Звідти можна тільки зателефонувати з мобільного або гучно кричати по допомогу. Ситуація ускладнилася ще й тим, що шість механіків на все місто дістаються аварійного ліфту пішки. А під час аварії навіть проконтролювати кількість викликів було важко.

Телефонні дзвінки поступали на всі телефони одночасно. А 10 березня до диспетчерського пункту жителі ще й стукали в двері диспетчерської, кричали під вікнами, лаяли по телефону. Хоча в першу чергу ремонтники реагували на ті виклики, де застрягли люди. 

На жаль, система диспетчеризації міста, що була розпочата у 2010 році так і не завершена. Вдалося провести модернізацію лише у першому мікрорайоні. Диспетчери відзначають, що сучасна централізована система контролю дійсно полегшує їм роботу. Проте на монітор виведено лише 17 будинків першого мікрорайону. А решта - 37 високоповерхівок підключені до старого пульту. Старе обладнання часто дає збої. А в таких домах, що по вулицях Будівельників, 21 та 7 , Приморська, 19, пр.Леніна, 26 взагалі немає зв’язку з диспетчерською службою.

На ранок 10 березня по місту не працювало 10 ліфтів. Ремонтникам вдалося полагодити не всі підйомники. Проте ліфтери та диспетчери відзначають, у такій ситуації, що сталася 10 березня питання комунікації з жителями – це проблема номер один. На реалізацію проекту диспетчеризації гроші виділяються щороку. У 2012 за бюджетні кошти вдалося придбати переговорне обладнання для будинків четвертого мікрорайону.

 Зараз підтримувати зв'язок з жителями диспетчерська служба в основному може по телефону. У разі необхідності ви можете звертатися за номерами 2-13-14; 2-17-24. Жителі, що живуть у тих будинках, де переговорні устрої взагалі не працюють можна подзвони на мобільні телефони: 066 65-20-938; 066-63-80-697  

 
 
Яндекс.Метрика