Re:пост

joomla

Володимир Гройсман оцінив лише відремонтовану частину дороги "М-28" (фото, відео)

Groysman.JPG — 183.18 KбРобочий візит прем’єр-міністра – Володимира Гройсмана в Одеську область 17 травня проходив по кількох напрямках: траса М- 28, завод «Інтерхім» - підприємство фармацевтичної галузі та Одеську митницю.

Першим пунктом стала траса М – 28 «Одеса - Южний». Перевірка якості ремонтних робіт на дорозі та робота системи контролю ваги грузовикив, стали основною метою перебування голови уряду. До робочого візиту долучилися - губернатор Одеси – Міхеїл Саакашвілі, голова Комінтернівського району – Дмитро Наталуха, мер Одеси – Генадій Труханов.

IMG_1986.jpg — 176.00 Kб

Зустріч на ділянці дороги пройшла біля села Вапнярка. Там заздалегідь був встановлений переносний вантажний комплекс, який продемонстрував роботу системи контролю ваги грузовиків. Як доповів у інтерв'ю «Re:пост» голова державної служби - Михайло Ноняк, таких вагів в Одеській області три, планується закупити ще 70 штук.

           IMG_1959.jpg — 189.59 Kб

IMG_1962.jpg — 226.21 Kб

Система перевірки вантажівок має відбуватися на всіх трасах області. Мета, з якою їх встановили - зважування транспортних засобі, які їдуть по цій дорозі. Він відзначив, що на дорозі стоїть знак, де видно параметри навантаження на міст автомобілю, загальна маса, якщо вони в межах відповідних норм – вантажівка їде далі, якщо ні, то складається відповідний протокол про порушення і накладання штрафів.

                       

             IMG_1947.jpg — 136.14 Kб

 На фото: Михайло Ноняк

- Штрафи різні, все залежить від кількості навантаження, звідки перевозиться вантаж, відстань, шлях і по формулі вже нараховується. Максимальний штраф – це і 20, і 30 тисяч євро. Є адміністративні штрафи – і 17 тисяч гривень. Дорога може витримати до 46 тон, але ідуть зерновози із перевантажені від 80 по 100 тон, - відмітив голова державної служби - Михайло Ноняк
Про появу на трасі переносного комплексу перевізники знати не повинні, так вважає голова держслужби. Для цього робиться моніторинг використання траси, складається графік і встановлюється комплекс на спеціально облаштованих ділянках. Де наступного разу з’явиться перевірка перевізники не мають знати.
Також певні переконання у голови держслужби є щодо головних гравців ринку - експортерів, трейдерів, логістів, посередників, автоперевізників. Як зазначив Михайло Ноняк, їх переконують у тому, що треба дотримуватися законодавства і не перевантажувати транспорт.
Перевірки на дорогах мають навести порядок на автошляхах та збережуть покриття трас, впевнений Михайло Ноняк.

                         

Про страйки через блокування на трасі «Київ-Одеса» та можливі, у перспективі, аналогічні «рецидиви» на дорогах Одещини, посадовець сказав, що знає цю проблему і сам пробув на трасі дві доби серед близька 600 машин. Як він зазначив водії вже самі кажуть: «Ми готові, ми розуміємо, нас навантажують!» - Вони кажуть, що якщо буде постійна перевірка і всі будуть рівні - - вони тільки "за". Чиновник пообіцяв, що у питанні перевірки буде рівний підхід для всіх перевізників.

              IMG_1964.jpg — 190.15 Kб

На фото: Сергій Лещенко, начальник Служби автомобільних доріг Одеської області

Про пересувний комплекс, також відзначив начальник Служби автомобільних доріг Одеської області – Сергій Лещенко, який сказав, що на придбання цього комплексу витрачені чималі гроші, які можна повернути у процесі перевірки автомобілів, за допомогою штрафів. Також про якість асфальтного покриття на ділянці від «Рив’єри» до 30 кілометру, він підкреслив, що в ремонті не використовувались новітні технології. Причина цього – недостатність коштів. Із запланованого, на теперішній час виконано 40% ремонтних робіт. 52 мільйони гривень з державного бюджету не вистачило на сучасний ремонт:

- Тут були використані самі звичайні відпрацьовані десятками років дорожні технології. Характерні вони тим, що це найдешевший вид ремонтування доріг, тому що фінансування дуже обмежене. Тут були замінені провали покриття. Десь через місяць роботи будуть завершені. Насправді ця дорога потребує не лише реконструкцію, тому що інтенсивність пересування транспортних засобів – складає від 8 до 17 тисяч на добу. При такий інтенсивності тут має бути дорога першої категорії – з чотирма смугами руху. За відсутності коштів прийнято рішення найдешевшим способом зробити такий ремонт.

                       
Про ремонт траси "М – 28", на який Южненській та Комінтернівський бюджети витратили 12 мільйонів гривень, службовиць відзничив, що ямковий ремонт, який передбачений на ці гроші, протримає трасу, в кращому випадку, рік. А відновлена частина дороги до 30 кілометру прослужить п’ять років.

IMG_1984.jpg — 274.15 Kб

IMG_2003.jpg — 188.38 Kб

Прем’єр - міністр, Володимир Гройсман прибув на трасу М-28 із запізненням. У спеціальному наметі йому показали карту Одеської області, де він разом із відповідальними за ремонт доріг, головами районних рад та губернатором оглянув перелік трас, які потребують ремонту та повної реконструкції. Зокрема, в основному розмова йшла про трасу «Одеса – Рені», на яку вже виділені державні кошти. Також голова уряду поцікавився у спеціалістів чи вистачить 12 мільйонів гривень на ремонт решти траси "М-28" і чи врятує це частину дороги. Потім для прем’єр-міністра був влаштований процес зважування вантажівки та на цьому зустріч на дорозі закінчилася.

IMG_2025.jpg — 228.83 Kб

На фото: будівля компанії "Інтерхім"

IMG_2036.jpg — 147.77 Kб

Наступна частина візиту відбулася на підприємстві фармацевтичної галузі «Інтерхім». Там делегація, на чолі із прем’єром, побувала на нарадах, де була можливість ознайомиться з проблематикою в галузі виробництва ліків, а також побувати у лабораторіях виробництва.

                     
В кінці відвідування Володимир Гройсман дав стислу прес-конференцію. На питання щодо стану доріг України, він зазначив, що всі вони виглядають ніби після бомбардування. Проте держава зробить все, щоби місцеві бюджети самі направляли гроші на свої дороги, використовуючи фонд у складі державного бюджету:

- Ви побачити, що в цьому році ми консолідували всі сили, щоб тримати всі дорожні господарства на більш-менш достойному рівні. Всі дороги України, як після бомбардування, вибачте на слові – дороги розбиті. На місцях є необхідні гроші для утримання в належному стані доріг. Є ідея створення єдиного фонду у складі державного бюджету, це буде спеціальний фонд, який буде наповнюватись з імпортованих нафтопродуктів, далі кожне село, населений пункт отримала певну кількість грошей відповідно до кількості кілометрів доріг. Ми передаємо управляння доріг на місцеві рівень. Об’єднання дає відповідну якість плановість проведення відповідних робіт. Держава буде консолідувати фінансові ресурси для побудувати дорожніх коридорів на України, - сказав прим’єр - міністр України.

                   

IMG_2015.jpg — 209.80 Kб

На фото: робітники компанії "Бессарабія АГРО"

IMG_2022.jpg — 214.05 Kб

Біля підприємства «Інтерхім» перед візитом Володимира Гройсмана розташувались робітники ізмаільської компанії «Бессарабія АГРО». 300 чоловік з плакатами та прапорами України стояли вздовж в’їзду на підприємство. В руках вони тримали плакати з закликами звернути увагу на проблему заводу, де працюють. Вимога – повернути НДС державою у розмірі 105 мільйонів гривень. Проте колона з делегацією так і не звернула увагу на людей. Прем’єр поспішав на зустріч на Одеську митницю.

 
 
Яндекс.Метрика