Re:пост

joomla

"Re:пост" направив інформаційний запит КП "Екосервіс".

P8190617.JPG — 69.68 Kб

Редакція сайту "Re:пост" направила КП "Екосервіс" інформаційний запит. Для матеріалу про роботу южненського міського пляжу необхідено було отримати коментар від керівництва комунального підприємства.  Протягом кількох днів журналіст намагався зв'язатися з керівником  "Екосервісу", але Євген Луговін не йшов на контакт.

На нашому сайті, 16 серпня, був опублікований матеріал: "Депутатов Южненского горсовета возмущает состояние  пляжа". Для його написання необхідно  було отримати інформацію з кількох джерел, у тому числі і від директора КП "Екосервіс". Проте Євген Олександрович не відповідав. Це не вперше коли Євген Луговін не відповідає на дзвінки журналістів.

Форма інформаційного запиту є законним інструментом для отримання публічної інформації. За законом інформаційний запит може бути в усній або письмовій формі. Більшість держслужбовців відповідають на усні звернення журналістів, що сприяє оперативному висвітленню проблеми. Але в окремих випадках для отримання інформації доводиться застовувати офіційні письмові запити, що, відповідно, уповільнює роботу працівників ЗМІ.

20 серпня перший інформаційний запит від журналіста Інтернет- видання "Re:пост" отримало підприємство "Екосервіс". Відповідь ми маємо отримати протягом 5 робочих днів.

Документ, який отримаємо від керівництва КП "Екосервіс", буде оприлюднений на сайті "Re:пост".  

 
 
Яндекс.Метрика