Re:пост

joomla

«Найгірша справа – байдужість»: у міськвиконкомі провели семінар з питань електронного самоврядування

Golovna_misto.jpg — 42.81 KбУ міськвиконкомі 22 червня пройшов семінар щодо аспектів електронного врядування в Южному. Модератор веб-сервісу «Розумне місто» – Ольга Скульська наголосила на додаткових можливостях, якими мають змогу активно користуватися жителі міста. Захід був розрахований на представників ЗМІ та громадських організацій.

Огляд нещодавно впровадженого електрону сервісу проводився за його розділами. Перший із них – «Новини» надає змогу підприємцям та мешканцям міста робити оголошення та розміщувати міські новини в декілька кліків комп’ютерної мишки. Для цього достатньо короткого текстового повідомлення та тематичних світних, надісланих регіональному координатору проекту.

Рубрика «Дефекти ЖКГ», яка наразі змінила свою назву на «Зауваження ЖКГ» слугує для подання скарг та пропозицій відносно благоустрою міста. Будь-який пересічний громадянин може розмістити на сайті фотографії, що демонструють певні недоліки роботи комунальних закладів. Після чого заявки розглядаються координаторами та перенаправляються до відповідальних за ту чи іншу систему комунікацій. Портал надає змогу відслідковувати стан виконання проблеми.

Rozumne_misto.png — 120.88 Kб

Ольга Скульська наголосила, що в даному випадку на сервісі мають бути присутніми лише доречні зауваження. Подання із вмістом неконструктивної критики, ненормативної лексики та образ на адресу працівників міськвиконкому та служб міста – не підлягають розміщенню. Наразі переважаюча кількість поданих заяв стосується стану брукування вулиць. Частина дефектів вже була виправлена.

Розділ «Петиції» вміщує в собі електронні варіанти проектів стосовно Южного. Модератор пояснила, що згідно з діючим законодавством: кожен мешканець має право укласти власну петицію. Ті з них, які протягом 90 днів набирають 100 і більше електронних голосів – направляються для розгляду до Міської Ради. Остання виносить рішення про їх впровадження.

13530792_1777987689100143_668818276_n.jpg — 71.34 Kб

У якості прикладу було наведено петицію за встановлення у місті контейнерів для роздільного збору сміття. На даний момент вона продовжує збирати схвальні відгуки. Та в разі позитивного результату буде втілена в життя. Задля її підтримки небайдужим женцям варто пройти процедуру реєстрації на сайті. Після чого вони отримають доступ до повного пакету послуг. «Найгірша справа – байдужість. Будьте активними учасниками у житті громади» - закликає Ольга Скульська.

Графа «Опитування» створена для колективного вирішення хвилюючих проблем. На даному етапі нагальним питанням для міста є обмеження продажу алкогольних напоїв. Пропонується регламентація за часом, включно із повною забороною на придбання алкоголю з 22.00 до 8 ранку. Або відсутність точок реалізації поблизу навчальних закладів міста. Освітяни Южного, що також відвідали форум обіцяли долучитися до електронного обговорення.
Підрозділ «Електроні послуги» підключається автоматично та дає можливість отримувати запити саме по місті Южне у електронному варіанті. Основна мета – надання громадянам швидкого доступу до інформації. Тепер мешканці зможуть отримувати необхідні їм виписки не виходячи з дому. Це стосується наприклад документації міського паспортного столу.

Skrin_Rozumne_misto.jpg — 175.77 Kб

Колонка «Відкритий бюджет» розрахована на підприємців. Вона створена для розміщення бізнес планів і документів з доходів та розходів. Електронні дані при цьому є відкритими для всіх користувачів ресурсу «Розумне місто». Таким чином, громада Южного отримує шлях для контролю міської підприємницької діяльності. З подібною метою діє розділ «Електронні закупівлі». В ньому реєстр закупок та торгів. Зокрема, «Реєстр ліків» містить перелік медичних препаратів у лікувальних закладах міста. Повні звіти будуть наявні на сайті починаючи із серпня цього року.

Шпальта «Донорство» має перелік даних по збору крові з усієї України. В тому числі, наявні відомості по донорах нашого міста. Зацікавлені у допомозі можуть долучитися до неї безпосередньо через портал.

Серед найбільш актуальних рубрик для Южного Ольга Скульська відзначила дві. «Черга на житло», що оновлюється раз на рік та показує положення у черзі на квартиру. Та «Безпека», де міститься інформація про поліцію міста та її діяльність. Даний розділ є особливо важливим у літній період часу у зв’язку з напливом туристів, що може викликати певні негаразди.

Наприкінці семінару присутні почули думку радника мера міста з питань інвестування. Він наголосив на відкритості до спілкування та допомоги у пошуках альтернативних шляхів фінансування міських проектів.

13515346_1777987999100112_1001262830_n.jpg — 95.94 Kб

«Вивчайте наш сервіс. Реєструйтеся. Зробіть це вже сьогодні. Адже, післязавтра може бути пізно» - підсумовує роботу семінару модератор Ольга Скульська.

 
 
Яндекс.Метрика